خاطرات الینا دختر زیبایی ها

گرمی هوا

1392/2/2 15:53
نویسنده : مامانی
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم 

هوا داره رو به گرمی میره دوباره باز روزای داغ تابستون میاد روزای داغ داغ و زیبای تابستون... من عاشق تابستونم چون فصل تولد منه و دوس دارم تو هم تو این فصل به دنیا بیای گلم.. البته هر وقت که به دنیا اومدی قدم روی چشم ما...

دلم برات بگه مامانی که من دارم میرم کلاس رانندگی اخه بابایی گفت تا قبل از اینکه تو رو باردار شم برم کلاس و گواهینامه ام رو بگیرم تا خیالم راحت شه امیدوارم که به کمک خدای خوب بتونم راحت امتحاناتم رو بدم...

دوست دارم گلم 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 12:37
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك